It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!
Copyright 2021 Queer Indonesia Archive. See our Privacy Policy. Contact us at [email protected]
Dengan menggunakan situs ini berarti Anda setuju dengan Aturan Pakai.
BoyzForum.com adalah situs anti pedofilia!
Comments
Hmmm... as in Daniel Dennett the American philosopher? I LOVE his books n his lectures!
Waar studeer je nu? In welk vak?
oh skr dah balik ke indo yah.
dulu emang kerja, kuliah, atw wisata di sini?
emang di kota tpt tinggal dulu nggak ada gay scene?
Ik studeer in een universiteit die in het noord van Nederland gelegen is (de universiteit is beroemd). Misschien kun je nu raden En mijn vak is betrokken bij rechtbanken
Ah, d'accord.
Nee, dat boek heb ik nog niet gelezen. Ik heb wel 'Breaking the Spell - Religion as a Natural Phenomenon' gelezen.
Ik neem het aan dat je boeken van Sam Harris, Richard Dawkins, of Christopher Hitchens eveneens hebt gelezen.
Aan welke universiteit zou je nu studeren? Hmmm... hmmm...
(Hehehe, natuurlijk kan ik makkelijk raden). Ik ben er geweest.
Leuk dat je daar bent. Kom je af en toe naar Amsterdam?
Haha, dat klopt vooral Richard Dawkins. Ik hou van "de blinde horlogemaker" en "The Selfish Gene" heeft mijn gedachten veranderd Omdat je deze schrijvers hebt gelezen, vermoed ik dat je geen geloof hebt?
Hahaha... Mijn stad is ver (een beetje lastig als ik op vakantie wil). Dus kom ik er zelden. Studeer je daar? of niet?
Als je toevallig in Amsterdam bent, @danieldennett, zouden we een borreltje moeten drinken... en over dit zo'n onderwerp discusseren.
Ik woon dus nu hier. Daarnaast ben ik ook aan het promoveren, nou, zoiets, hehehehe.
Weet je dat er een humanistische vereniging in jouw stad is? Heb ik althans ergens gezien toen ik daar rondliep.
Hahaha, ik ben het ermee eens!
Zeker hoor! Ik hou van discussie, vooral over deze soort dingen. Komt u naar Pasar Malam dit weekend?